Wednesday 9 June 2010

WeLcOme to My WoRLd!


Here I am to start this new blog. My blog in french-english.
Ouffff!!! Finally...it was about time!!:)
Those who knows me, will meet my passion.
I'M IN LOVE WITH LIFE !!!


I will share a few thoughts, poems also photos to show you what’s around me! I'll make my best to post often, but can't guarantee everyday though! I know it's a new start but i prefer to start slowly this way i can add nice thoughts and you can also add comments.Here we are ...let's go!!!


   

Bienvenue, sur mon nouveau blog français-anglais. Pour ceux qui me connaissent bien, vous savez que la passion rime avec mon quotidien.
J'AIME LA VIE !!! Je partagerai quelques une de mes pensée, des poèmes ainsi que quelques images de mon environnement. Je ferai de mon mieux pour'' blogger'' souvent mais je n'en fais pas la promesse d'y ''blogger'' quotidiennement.  Je suis consciente que ce n'est que le début, cependant, je préfère débuter tranquillement pour partager de belles pensées ainsi vous  pourrez y ajouter vos commentaires! Alors commençons!!!!





No comments: